fredag 7. mai 2010

Født sånn eller blitt sånn?

Eg elskar redesign. Er så glad i å kunne bruke om att delar av plagg eg har vore glad i - og tilsette litt nytt - nye fargar og former. Ein får unike plagg på den måten.
Men så kan eg ikkje bruke mønster. På same måten som eg ikkje kan lese noter. Det fins sikkert fine ord på slike som meg. Eg les stort sett ikkje bruksanvisningar heller. Har inntrykk av at det er beslekta med noter og mønster.

Når eg bakar, syr eller syng - så er det etter augemål, eller slump om du vil.
Det blir ofte bra - men nesten like ofte katastrofe...

Er det medfødt eller miljø? Tidsaktuelt spørsmål.

Mor mi slumpar like mykje som meg. Og far min les ikkje bruksanvisningar. Iallefall ikkje før han står fast.

Dette blei eit skjørt. Det skulle bli ein kjole. Ammekjole til og med, inspirert av kleda frå svenske BOOB. Kanskje eg rett og slett skal lese bruksanvisninga til Jeanette frå denne bloggen. Ho har akkurat gitt ut eit nettmagasin, med fantastiske bilete og tekst, og mange fine DIY-prosjekt. Kikk innom henne!

Jaja, eit skjørt funkar det òg! Så får det heller bli ein kjole neste gong.Planane er klare. Mønsteret er ikkje...

Ha ei fin helg!

5 kommentarer:

  1. Kanskje har det noko med tolmod og gjere? Ikkje veit eg. Det eg veit derimot at nesten ALLE mannfolk unnlet og lese bruksanvisningar. Og det endar som oftast med at kvinnfolka gjer monteringsjobben skal det verte skikkeleg.

    Eg er iallefall glad vi alle er forskjellige, kjedelig om alle skulle vere på same måte :-)

    SvarSlett
  2. STILIG;)

    Fiiin lørdag til deg,
    Klemmer fra Janne!

    SvarSlett
  3. Ein har alltid bruk for et skjørt! Og fint blei det, sjøl uten mønster og målebånd :-)

    SvarSlett
  4. takk for det:) ja jeg som alle andre her i bloggverden elsker retrostoffer! blir så utrolig nostalgisk og glad når man ser det rette mønsteret, ikkevel? tenker ofte at jeg skulle gjort mye for å hatt hendene på alle stoffene foreldrene mine hadde i det gamle huset hvor jeg vokste opp. men de er desverre gått i dunken i et svakt øyeblikk.

    jeg bytter gjerne litt stoffrester! hvordan gjør vi det (rent praktisk)?

    SvarSlett
  5. Det ble jo uansett et superkult skjørt!
    God helg!

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...