søndag 2. mai 2010

Kvardagsfest

Eg prøvar å poste denne posten på nytt. Noko skjedde med bildene sist eg prøvde. Så får søndag bli kvardag - iallefall for denne posten sin del...
Herleg å pynte litt på ein vanleg kvardag!
Eg har laga vimplar! Etter inspirasjon frå mange andre i bloggverda. Desse er i yndlingsfargane mine no for tida; lys blå/turkis - gul/oransje. Sommarleg og fint.

Og ugla er visst blitt ei vinterugle... Men pytt - det er vår ute, så det tar me oss ikkje nær av.

Ha ein finfin søndagskveld!

1 kommentar:

  1. Dei blei jo kjempefine!! Så herlige fargar. Synd me ikkje rakk innom denna helgå, men ska te bergen om to helger, så kanskje då?
    Heldig du va som vant så fine smekker! Lillegutt e herlig :-)

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...