tirsdag 23. november 2010

Eg har min finaste kjole på

Brudeslør er faktisk ein undervurdert blomst. Den har i alle år vore andrefiolin i lag med pompøse roser. Berre ein god nummer to, liksom. Listefyll. Å nei - dei klarer fint å spele fyrstefiolin òg!

Denne buketten fekk kjole av eit gammalt og brodert putetrekk. Med bisebånd og snor sydd på øverst kan den passe rundt vasar av forskjellige storleikar.

Ute skin fullmånen over eit frostblått landskap, og inne er det varmt og godt, fred og ro. Men no ropar senga på meg!

Me bloggast!

3 kommentarer:

  1. Hei kjære deg.

    Dette var en nydelig potteskjuler!
    Men du, jeg har tittet i bloggen din, lest og kost meg masse. Du har en vidunderlig blogg, og jeg elsker bildene og tekstene du skriver. Det traff meg i hjertet!

    Jeg er selv mor til 4, og kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Jeg setter meg som følger, for bloggen din vil jeg gjerne se mer av.

    Ha en fin dag, du vakre kvinne!

    Klem fra An-Magritt

    SvarSlett
  2. Fin vinterstemning i bildene dine! Veldig lurt med sånn stoffpose som trekk til vaser og slikt. Nydelig broderi er flott kontrasttil det røffe skinnet. Jeg er enig med deg, brudeslør kan absolutt være fint i seg selv. Sammen med kvistene dine ble det helt flott!!! Her i huset hostes det og vi sjuklinger er hjemme og slapper av og prøver å bli friske. Omgangssyken ser ut til å ha forsvunnet nesten før den begynte (takk og pris!) så nå er det bare forkjølelse og hoste igjen. Lillebror er heldigvis tilnærmet frisk, kjedelig med tett nese når man er baby ;-) Ha en fin dag da du! Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Så flott det var, og brudeslør er nydelig.
    Disse gamle putevarene er så fine, jeg er så heldig å ha en del selv.Jeg bruker mine til sofaputer.

    Hilsen fra mimmi-leone

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...