tirsdag 8. februar 2011

Treging


Kall meg gjerne litt treg - men eg er ikkje ferdig med fluesopp. Når det ikkje fins ekte i skogen nett no, så pyntar eg gjerne med dei inne. Men ungane får lynkurs i soppvett. Vil jo ikkje at dei skal tru at denne typen er etande. Sjølv om innhaldet i Norgesglaset er...

Det nydelege Soppskog-trykket er av denne flinke dama.

Benken under slepte eg med meg heim frå Fretex igår. Ein ekte Bruksbo-benk i palisander! Og slepte gjorde eg - for den vog maaaaange kilo! Og fin er den!


Ha ein fin dag der ute, venner!

5 kommentarer:

  1. Kjempekoselig med fluesopper (til pynt altså.. ;)

    SvarSlett
  2. Fluesopper er VAKRE, uansett årstid, hverdag eller høytid. Vakre bilder!

    SvarSlett
  3. Hei, jeg har digget prikker og fluesopper i åresvis, vi kan da ikke la oss stoppe av at "blogglandia" er ferdige med dem, eller at noen mener de kun er passende til julepynt? ;) Digg med sopphette på norgesglasset!

    SvarSlett
  4. Ferdig med fluesopp? Går det an, da? Når man har elsket prikker i flere tiår kan man ikke stoppe uansett om det er in eller ikke.

    Kull soppglasshatt.

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...