mandag 20. juni 2011

Baljefin


Iblant er eg litt treg! Det kan eg godt innrømme. På fredag somla eg meg endeleg til å besøke Den grønne baljen - som faktisk ligg heile 5 minuttars kjøring heimefrå...*sukk*

Og FOR ein butikk! Her er det både gamle skattar og redesigna skattar! Gamle skulestolar, mintgrøne dører, kabelbord og Figgjo-fajanse. Porselenskoppar opphengt i eit kvitt bjørketre... Sukkertøy for einkvar smak:-) Men sidan eg hadde bomma på linsevalg, og eigaren sterkt anbefalte meg å komma igjen når ho hadde fått fylt opp med nye varer - så får eg gjera det. Lydig som eg er... Så eg får vise fleire bilder ein annan gong!

Ha ein fin junidag!

14 kommentarer:

  1. Her var det mye snacks! Skulle gjerne tatt den lille kjøreturen jeg også:)
    Råflott skap du har malt<3
    Klem

    SvarSlett
  2. Det ser ut som en spennende butikk, dit har jeg også lyst å dra på tur når flyttesjauen er over. *♥*

    SvarSlett
  3. ...det var det der med å utnytte nærmiljøet ja...;) - men aldri for seint å skaffe seg nye inspirerende stamplasser:))

    SvarSlett
  4. heisan

    så hyggelig og fint innlegg du har laget om butikken min..Tusen takk.. Nå er butikken klar og du er hjertelig velkommen O=)

    Hilsen Kerstin

    SvarSlett
  5. oj, så mye kjekt! Likte de lysestakene i blå & rosa veeldig godt!:D
    Skulle gjerne tatt turen innom der!

    SvarSlett
  6. Så spennende butikk!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fint å ha en slik butikk så nær! Jeg likte veskene, jeg

    SvarSlett
  8. Så ut som en inspirerende butikk!
    Gleder meg til flere bilder,
    ha en finfin mandag!

    SvarSlett
  9. For en FIN skattejaktbutikk!! Blir kjekt å få se flere bilder:) Er du ute etter noe spesiellt eller? Klem fra Idyll

    SvarSlett
  10. Høres ut som en butikk etter mitt eget hjerte :-)

    SvarSlett
  11. Det er altfor nærme vettu... sånn er det alltid, ihvertfall med meg;))

    Artig og herlig butikk!

    Klem Janne:))

    SvarSlett
  12. Takk for tips! Dette må sjekkes ut;)

    Ønsker deg en god uke!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  13. Ser ut som en stilig butikk!

    Takk for linken, det var et koselig sybord!
    Jeg har kjøpt et skap fra Ikea, hvor jeg oppbevarer stoff og blader + diverse stort og smått i fine oppbevaringsesker, men det er altså stappfullt...

    Så har jeg så mye papir og dill liggende (arvelig belastet!) som jeg bare MÅ ta vare på i tilfelle jeg kan få bruk for det ved en senere anledning ...

    Skal ta tak i ting, så får bilder komme senere ;)

    SvarSlett
  14. Jepsi pepsi! Jeg er kontinental, og stolt av det;))
    Gleder meg SÅ til fredag! Tenkte jeg skulle ture innover etter levering i barnehagen..Så da er jeg der sikkert i ti-halvelleve tiden:) Rist i meg hvis du ser meg!

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...