tirsdag 30. august 2011

Ein vanleg tirsdag



Håpar dagen har vore god mot deg!

7 kommentarer:

  1. Dagen har vært god og innholdsrik. Håper tirsdagen har vært god mot deg og. Liker bloggen din så godt! Et fint sted å være.

    SvarSlett
  2. He he;) De kommer ikke på mine føtter kan jeg love!
    For et nyyydelig skap du har fått deg! Gode, store, tunge er de beste..historie får du på kjøpet også:)Likte så godt det som lå oppå også jeg da:)
    Tidlig kveld på meg i dag..stupings!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Inger! Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, dagen har vel vært god mot meg, men det har vært litt alvor her. Det har begynt å gå opp for meg hvor annerledes livet kommer til å være heretter. Nå har begge barna flytta hjemmefra, E. flyttet på søndag,og i dag visste jeg at jeg kom hjem til et helt tomt hus. Mannen min er bortreist, så nå er jeg både gressenke og gressmor! Jeg må nok venne meg til det! Men det er så stille her!! Flotte bilder, et lite Jesusbilde også!

    SvarSlett
  4. Dagen i går var god:) Vi hadde et lite bloggtreff her i Trondheim, 6 bloggere møttes over trivelig prat og god lunsj:) Fikk kjøpt fiiine servietter hos Søstrene Grene og en kjole til kr 75,- hos Indiska:)
    Sydde en pute da jeg kom hjem:)
    Den bambien din er bare nydelig, flotte bilder:)
    Ha en fin dag IJ:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Sliter litt med å få til gode dager - men jobber med saken! Så mange ting i mitt hode som skulle hatt svar..... og mange ting jeg har lyst til, men så var det den manglende energien da....- også kalt utbrenthet. I dag skal jeg ha åpent i Tingstuo, og skal forberede/lage noen nye utstillinger der- DET kan bli fint:))Takk for utfordringa med å tenke litt etter - egentlig er det mye som er fint da:))

    SvarSlett
  6. Tisdag var en fin dag, så satser jeg på at i dag blir like fin ;)

    SvarSlett
  7. Tirsdagen var helt uvirkelig! SÅ mye oppmerksomhet er jo både skummelt og gøy. Takk for fine ord inne hos meg. Det gleder og varmer.

    Er så glad i bloggen din. Leser hver dag. Du tar så vakre bilder.

    Ha en fin onsdag også, vennen.
    Klemmeklem.

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...