mandag 9. januar 2012

Varm rundt hjarta


"Kalde hender - men varm rundt hjarta", pleide mormor alltid seie.
Heldigvis har ikkje ein frostig kropp noko å gjere med evna til empati, evna til å elske.

Det nærmar seg Valentinsdag - og kva er vel betre enn ei heimelaga gåve - laga av den slitne genseren, som duftar godt av deg. Til å varme kjæresten sine frosne føter. Så kan han både ha varme føter og varmt hjarta.

Om du vil lage: klyppe rommeleg etter mønster frå varmeflaska. Sy rette mot rette. Vreng, legg varmeflaska i, og tove alt i hop i maskinen på 40 grader. Om det ikkje blir nok, skrur du opp til 60 grader. Tørk, fyll i varmt vatn - og voilà - klar til bruk.

2 kommentarer:

  1. Det sa mamma også. Kalde hender og varmt hjerte. En søt jordmor sa det til meg en gang jeg lå inne med hyperemesis og intravenøs ernæring. Gode ord til rett tid skal man ikke kimse av. Ikke en god varmeflaske heller.

    Så fint innlegg :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Super ide, tror aldri jeg hadde kommet på å putte varmeflaska inni, og så sende den i maskina. Jeg nesten kribler i fingrene til å prøve det samme! Fint innlegg, Inger Johanne! God natt, nå går jeg inn til hvilen

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...