tirsdag 22. februar 2011

Små ting



Eg er avhengig av småtteri. Små fargeklattar å kvile augene på. Eit lite ord, ei lite bilde. No for tida henger eg mykje opp med fin japansk washi tape, men er glad jentene ikkje har fanga opp den trenden. Det kunne fort ha blitt MYKJE på veggane her, gitt:-)

Takk for alle tips for hekladukane mine! Eg ligg i tenkeboksen, men landar nok på noko etterkvart. Og då skal de sjølvsagt få sjå...

Idag er kviledag etter jobbehelg. Då er det sjølvsagt titusen ting som skal gjerast. Og når eg alt? Neppe... Men no planlegg eg ein morosam ting, som eg skal skrive litt meir om her snart. Gler meg til det!

Fin dag til deg!


12 kommentarer:

  1. Takk for fine ord på min blogg, det gjorde virkelig dagen min!

    Likte meg umiddelbart her inne hos deg, så *vips* har du en ny følger ;)

    Deilig med solskinn og blå himmel i dag. Kanskje på tide å bevege seg ut og ikke bare sitte inne med Lillemann?

    SvarSlett
  2. Dette var lekre bilder! Er så enig, små fargeklatter her og der må man ha:-) Så nydelig den turkise vasen var. Så deilig rund og enkel i formen. Og turkis og rødt er vel min favoritt-fargekombinasjon. Nydelig:-)
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Så fint med små fargeklatter på veggern, likte kjempegodt den gule ramma :)

    SvarSlett
  4. Fine trykk! Kos deg med "fridag" :-)

    SvarSlett
  5. Veldig fint. Har selv kjøpt elektrikertape som jeg tenkte henge opp kort med. Kult med fin tape. Men mulig ikke mannen er helt enig...

    Fin dag til deg!

    SvarSlett
  6. Jeg er så enig med deg,jeg trenger også små ting å hvile øynene på i hverdagen. Det er jo de små vakre detaljer som gjør et hjem synes nå jeg
    Fortsatt fin dag til deg - Klem

    SvarSlett
  7. Takk for vakre bilder å hvile øynene på i kveld.

    SvarSlett
  8. Så skjønn liten Bambi! Masse fine innlegg her på bloggen din! Nå må eg sjekka om eg har linka deg, viss ikkje så linkelink! :-)
    God kveld!

    SvarSlett
  9. nydelig!
    ..elsker dine små ting & småttiser +
    tape.. herlig!
    morsomt å lese under her at du likar svensker da!
    (siden jeg er en, hihi!)
    ha en finfin dag -
    moaklem!

    SvarSlett
  10. Vilken härlig blogg med härliga färger du har!

    SvarSlett
  11. DU! For noen nydelige bilder! Har akkurat kjøpt meg sånn tape selv, og så etter litt inspirasjon - kjempefint! Kan jeg låne noen av disse bildene til et innlegg på min blogg? Og linke til deg så klart. :)

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...