fredag 8. oktober 2010

Ferieklar

Det nærmar seg ferie. Vestablikkheimen er i pakke-modus. Pakke for frost, regn og indian summer. Kven veit i oktober.

Ei heil veke fri. Sleppe ned skuldrane og puste litt. Vere masse ute. Vasse i tørre haustblader. Leite etter sopp. Klatre etter dei siste plommene. Samle så mykje D-vitaminer ein kan! For snart er Fru Vinter her med sølvkappa si. Men ikkje heilt ennå.

Kanskje du skal ha pittelitt ferie òg - i alle tilfelle; ha ei strålande
helg!

*Ja, dukkemora er faktisk meg - for maaaaange år sidan - egentleg i gamle dagar - som ungane er begynt å sei:-)*

12 kommentarer:

  1. høres så deilig ut!
    nyt høstferien -
    moaklem

    SvarSlett
  2. Lovely!!!!
    Have a wonderful weekend,
    Yvonne

    SvarSlett
  3. Helledussen så søt! Har du fremdeles kjolen?

    Kos deg masse i ferien:)

    Klem Christine

    SvarSlett
  4. Så søt du var. Har nesten ikkje forandra deg;) Nyyyyta ferien, og sku deha behov for eit stopp på veg anten den eine eller den andre vegen.....;)

    Klem:0)

    SvarSlett
  5. For et flott bilde av deg!!!!
    Herlig kjole!!

    God ferie til dere :)

    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  6. Herlig bilde!!!!Hellenutten...
    Håper dere får en knakandes fin ferie - kos dere masse!Og jepp, jeg følte meg straks bedre da jeg fikk litt sympati fra deg altså, takker og bukker....
    GOD ferie!

    SvarSlett
  7. Det var jammen kjekt å sjå den kjolen igjen - og så fin den frøkena er som har den på! Nyt haustferien og kanskje me sjåast?

    Klem frå tante G

    SvarSlett
  8. God ferie til deg.:) Nydelig lita frøken var du, og kjolen var super fin! Eg er akkurat fredig med min ferie, men den har verkeleg gjort godt!
    Ha det fint.:)

    SvarSlett
  9. Hei og takk for helsing :-) For ein fin blogg du har då!! Og flotte ting du lagar. Her må eg følge med :-) God feire!!

    SvarSlett
  10. Håper du har hatt en herlig uke!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  11. Hei igjen! Så kjekt at du vil vere med på blogglotteriet mitt.:)
    Ha ein fin tirsdag!

    SvarSlett
  12. Søt dukkelita var du! Og håper ferien var fin. Jeg har i skrivende stund ei feriehelg i fine Haugesund :)

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...