onsdag 16. mars 2011

Få ord


Frokost for gullfisken og meg
Med eit hjarte som blør for Japan

6 kommentarer:

  1. Huff, ja. Jeg får helt vondt i magen når jeg tenker på de der nede. Har en japansk venninne som bor i Tokyo, så håper alt er i orden med henne.

    SvarSlett
  2. Ja vet, hva skal man si... forderdelig.

    SvarSlett
  3. Hei, du har en nydelig blogg. Og så fin en måte å tenke på Japan på...

    Jeg har gitt deg en "I love your blog" award, om du ønsker det kan du hente den her:
    http://bombalablabla.blogspot.com/2011/03/i-love-your-blog-award.html

    SvarSlett
  4. klem til deg fra meg!
    & god helg.

    SvarSlett
  5. Ordene strekker ikke til..
    Ønsker deg alt godt i dag!

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...