lørdag 16. april 2011

Sykrok






Endå så liten plass me har, har me fått rydda plass til ein sykrok! Ein ørliten kreakrok. Ungane har allerede tatt han i bruk - så han ser ut til å vere godkjent. Med godt arbeidslys frå loppis-Luxo'en og peisomnen like ved kan det bli mange gode arbeidsøkter her.

No er endeleg gjengen friskmeldt, og imorgon reiser me til Påskeferielandet - nemleg Rogaland. Eg treng ikkje snø for å få påskefeeling. Nei - gje meg nyfødde lam, kusymre i bakkane, bål ved sjøen og ein fjelltur eller helst tre. Då er det påske då!

Ha ein fiiiin påske!

12 kommentarer:

  1. For en fin sykrok!! Så enkel, ren og delikat med rustik gjenbruk. Æ like! Kul pute som du har sytt å...

    Det høres ut som dere har ei flott påske foran dere! TENK bare å få oppleve nyfødte lam...og mye annet kos...Hærlig påske te dæ fra mæ! :) Klæm Siw

    SvarSlett
  2. Superflott sykrok! En slik lampe var jeg så heldig å finne på siste loppemarked, ble så glad! Det hvite bordet var det utrolig flotte detaljer på. Koselig å få et lite glimt av barna dine også. Kos deg med påskeferie, hørtes ut som fine planer :-) Klem

    SvarSlett
  3. ha en herlig påskeferie!
    klem fra meg!

    SvarSlett
  4. hei hei..
    liker ordet ditt "kreakrok" jeg har aldri hørt det før. Det skal jeg og bruke. Jeg har liten plass selv. Men en "kreakrok" er det alltid plass til.. :)
    god påske

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    SÅ koselig sykrok dåkker har. koselig å ha en sån plass i huset der man kan sitte å pusle med småting:)

    SvarSlett
  6. For en fin sykrok! Og for ei utrulig skjønn selebukse du har sydd til minsten!

    Luene er sydd av stoff som jeg har kjøpt på cethodesign. Selger på nettet. Masse fint der ;)

    SvarSlett
  7. Ha ei riktig god påske! Skulle gjerne ha opplevd nyfødte lam igjen, det vokste jeg opp med! Jeg skal til huset vårt i skogen, mannen skal springe etter snøflekkene, det skal ikke jeg:) Og luxolampa mi har jeg fremdeles, den hadde jeg på skrivebordet mitt heime.

    SvarSlett
  8. herlig sykrok! ha en fortryllende påske!! påskeklem

    SvarSlett
  9. Så fin sykrok ! Savner min egen krok for tiden. Vi skal pusse opp et kombinert kontor/hobby rom, så nå er symaskinen på vandring der der det er plass.
    God påske !
    Klem

    SvarSlett
  10. så koselig det ble. Ha en fin påsketur:-) Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  11. Sykroken din vart veldig fin! Kunne tenkt meg ein slik sjølv!
    Håper de får ei god påske♥

    SvarSlett
  12. Koselig krok - utrolig fint bord! Håper dere også nyyyter påskesolen, nesten sommerlig i Bergen i dag!:) Klem Heidi

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...