lørdag 25. juni 2011

Kva er det med Søstrene?

Søstrene Grene åpna endeleg i Bergen
Åpningsdagen var butikken smekkfull

Søstrene anbefaler
en billedramme som er lett å sette inn bilde av kjæresten i
og lett å sette inn et nytt dersom man har fått en ny

Søstrene anbefaler å ikke kjøpe mer
enn man har bruk for

Herleg! Jo - det er noko med Søstrene! Men kva?

Herleg òg med ein kaffi- og muffinspause etterpå med MøbelPøbelen, som forresten har ein fin give-away gåande! Kikk innom henne då vel!

7 kommentarer:

  1. Dei har såå mykje fint! Og til latterleg billige prisar...faktisk så billig at det ikkje kjennast bra. Kven er det som ikkje får betalt..?

    Uansett - det er superdama Karen Klarbæk som står bak fargevalga der, har eg ei kjensle av. Om du ikkje har gjort det før bør du absolutt ta ein tur innom bloggen hennar! For ein energi!! Og for ein smak! Lovely! ;)

    Håpar du har ein deilig kveld!

    SvarSlett
  2. Ja, det er noe med Søstrene Grene, de er til å bli avhengige av:) Å ikkr kjøpe mer enn det man har bruk for blir ei kjempeutfordring når man er innenfor dørene der:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for tipset om Søstrene Grene-butikk i byen! :)

    SvarSlett
  4. Følte meg litt som et barn i en leketøysforretning jeg;)Man kommer nok aldri tomhendt ut derifra!
    Tusen takk for en koselig time<3 Det er så herlig å skravle litt over en kaffe:)
    Goood ferie! Håper på litt sol nå:)
    KLem

    SvarSlett
  5. Sukk..Ja, hva der det med Søstrene. Jeg kom ikke akkurat tomhendt ut derfra etter åpningen! *ler*
    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  6. Hmf...håper dei snart åpnar butikk litt nærare meg!

    God laurdag til deg og dine! ♥

    SvarSlett
  7. aa..må komme meg dit! hadde de barnekofferter? er veldig på jakt etter det. enkle uten figurer og dill. jeg så forresten stoff og stol var på BT-nett! stilig! tenker fremdeles på saken,-)

    herlig med sommerferie! neste uke er det min tur. hurra! kanskje treffes om tiden strekker til? nyte mandagen da. tror det skal bli fin:-)

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...