torsdag 18. august 2011

Ugletour




Kanskje ikkje så overraskande - men eg likar ugler. Sånn bortsett frå min nær-Hubro-opplevelse har eg berre møtt på søvnige, blide ugler. Hubroen såg sint ut, men den var sikkert ikkje det. Ikkje så lett å sjå blid ut når ein har duskar på øyrene, tross alt.

Idag får du eit knippe av våre husugler. Den sist ankomne er puta, som er laga av eit fotoprint frå Stoff og Stil. Ser sint ut, men er ho det? Neeeeeida.

Takk for nydelege kommentarar og klemmar i forrige innlegg. Eg er ikkje like trist kvar dag. Men å ha ein flott tantegutt som no er sjuk, sjuk av blodkreft er vanskeleg. Beinmargstransplantasjon nærmar seg, og nervene likeså.

Men innimellom kan eg gjere meg opptatt med puter og dill og dall. Sånn for å få tankane over på andre ting. Det gjer godt!

11 kommentarer:

  1. Uff, så trist med nevøen din. Gode tanker sendes din vei.

    Litt trivielt kanskje, men den ugleklokken din er noe av det kuleste jeg noensinne har sett!!

    SvarSlett
  2. Åå, her var det mange finfine ugler!! Klokka er bare den søteste!!

    SvarSlett
  3. ugler er jo poppis:)
    har netopp bestilt med stoffet med fotoprint selv,klarte ikke å bestemme meg for hvem så jeg bestilte like godt begge:)
    driver å pusser opp rommet til minitupp og ugler er hovedtema.bider kommer nok snart.
    klem

    SvarSlett
  4. Lille venn! Tenker på dere og ønsker at han skal bli helt frisk! Slike stunder må være helt utenfor min fatteevne tunge...

    Godt å lese at du kan fylle hverdagen med ting som sporer tankene over på andre baner! Jeg likte så godt den sort/hvit-tegningen! herlig!
    I kveld (og alle andre kvelder for så vidt) har vi lest 'jeg er ikke søt' en barnebok om 'lille ugle' som mener at han er 'en stor og skummel jaktmaskin med svære øyne som kan se i mørket!' ...alle de andre dyra i skogen synes han er liten og søt og har babyøyne... :D Superfin bok!

    Tenker på dere nå, og håper på det beste!

    gode klemmer!

    SvarSlett
  5. Artige ugler!

    Men pass deg for ho på puta, den må være tvilling med vår; en riktig skummel sak som plutselig en morgen vekket meg og sa med småjentestemme "kan jeg se morningbarne-tv?"

    SvarSlett
  6. Hei;)
    For noen flotte ugler du har, de er trivelige dyr, hihi;))

    Så trist og høre om din nevø, kjenner at jeg ble litt skjelven da jeg leste det...
    Vi har en jente på 12 år, som fikk leukemi da hun var 3 år ♥ Benmargstransplantasjon og mange triste dager... men også mange fine faktisk, hvor vi kosa oss sammen og var der for hverandre;)
    Snuppa vår er i dag en frisk og rask 12 åring, men kun FÅ bivirkninger av det tøffe hun har vært igjennom...

    Jeg ønsker ditt lille tantebarn all lykke - og tenker på dere og foreldrene!
    Men jeg er sikker på at dette går bra - det gjør jo det i de fleste tilfellene, selv om det er tøfft for den lille...

    STOR klem til deg og dine ♥
    Hilsen Line

    SvarSlett
  7. PS: Her er vår dagbok fra tiden før, under og etter behandling:)
    Er selvfølgelig ikke sikkert du orker og lese den nå, men det kan kanskje være noen svar der som dere lurer på - http://www.kinesiden.com.

    Klem igjen ♥

    SvarSlett
  8. Den ugleklokka di er bare helt fantastisk nydelig. Om du noensinne blir lei av den så er jeg først i køen for å arve den, hehe. Har laget et lite ugledikt i dag inspirert av dette innlegget.

    Tenkte nok det var nevøen din det handlet om når jeg leste innlegget med lyset, det må være tøffe tider for dere alle, håper så inderlig at alt går best mulig med gutten, han er heldig som har en kjærlig og støttende familie rundt seg, det har mye å si i en slik situasjon. Tenker på dere *♥*

    SvarSlett
  9. Så mange flotte ugler du har.
    Ikke lett når noen så nært blir rammet av en alvorlig sykdom. Jeg håper at alt går bra!
    Klem

    SvarSlett
  10. Trist å høre om tantegutten. Av og til skulle en ønske at en rådde over ting som en ikke gjør. Sender varme tanker.

    HAr forresten en ugle i premie i et lotteri hos meg. Kanskje du vil like den! :)

    SvarSlett
  11. Jeg LIKER uglene! Også liker jeg bloggen din, da!:)

    Varme tanker sendes med tanke på innlegget under. Min mor gikk bort av magekreft for 3år siden (jeg var da 16år) og ting blir aldri det samme igjen. Sender deg og den lille positive tanker!

    klem

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...