mandag 16. januar 2012

Rapport


Mandag 16. januar:

Grå dag, men lyset kjem tidlegare og blir litt lengre.

Innedag med hostegutt og mellomstesøster. Heile huset som leikeplass - og det ser ut deretter.

Vaske- og ryddedag etter "juleferien" i Rogalandet. Høg vaskemiddelføring og ambisjonar. Dei blir neppe innfridd. Pyttsann. Med ein tørketrommel på laget blir klesvask uansett ein leik frå nå av!

Hekletrekket til krakken veks, utruleg nok. Takk Youtube!

Ergo: eg har mest å vere glad for - som vanleg:-) Håpar du har ein god dag òg!

6 kommentarer:

  1. Hallo, og godt nytt år til dere :-)
    Her var det mange fine heklelapper - blir kjempefint.
    Kjekt med slik rapport - jeg har også mest å være glad for.
    Fin dag til deg også.
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Nydelege fargar på heklatrekket ditt!
    Kjekt å vere tilbake her igjen:)
    God bedring til hosteguten! Her har vi
    ein med øyreverk i dag..
    Kor godt det er at vi har
    mest å vere glad for:)

    SvarSlett
  3. Tørketrommel er bare gull verdt. Nå som vi har vet jeg ikke hvordan jeg klarte meg uten. God bedring til de små!

    Gleder meg til å se krakken ferdig, tøffe fargekombinasjoner :)

    God uke til deg :)

    SvarSlett
  4. Summen er utrolig ofte positiv. Men det kommer kanskje an på hvem som legger sammen; du vet, der den ene ser at flaska er halvfull, vil den andre mene den er halvtom. Jeg har fått hekledilla, jeg også! Tror ikke jeg har heklet på nærmere 40 år!

    SvarSlett
  5. Hei snuppa! De er så herlige disse fargene du har valgt..Vår! Jeg har lagt heklenålen på hyllen for en stund. Må innrømme at alle festetrådene tok litt motet fra meg:/
    Lappene mine blir nok et dukketeppe, så får vi lære zikkzakk-hekling gjennom You tube..Neste prosjekt:)
    Har sendt en felles melding til bloggedamene..;)
    klem

    SvarSlett
  6. Ååååå har superlyst å hekle et slikt teppe! Men kjenner at "ånnå" til å sy det hele sammen etterpå ikke er helt tilstede.... Men det er jo bare å begynne i en ende. Legger meg til som følger, så jeg kan følge deg videre =)

    SvarSlett

Takk for innspel og kommentar til posten min. Eg blir hoppande glad for kvart lite *pip*...